اتوبار و باربری

اتوبار و باربری بارسلون : اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل اثاثیه اداری و منزل

اتوبار و باربری

اتوبار و باربری بارسلون : اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل اثاثیه اداری و منزل

ترفندهای کاهش هزینه باربری و اسباب کشی

شرکت های زیادی در زمینه باربری و حمل اثاث منزل فعالیت دارند و با شروع فصل تابستان و یا شروع سال جدید، تعداد این شرکت ها افزایش هم پیدا می کند.

برای کاهش هزینه باربری از شرکت باربری معتبر و فعال در طول سال استفاده کنید. شرکت هایی که تنها چند ماه از سال در زمینه اسباب کشی فعالیت دارند، قیمت های بیشتری دریافت کرده و در قبال آن خدمات کمتری ارائه می دهند. علاوه بر آن در صورت بروز مشکل دسترسی به این شرکت های نا آشنا و غیر معتبر دشوار خواهد بود. رعایت استانداردهای حرفه ای در همه زمینه ها یک حسن بزرگ است.

هزینه باربری در شرکت باربری محلی

یکی از راه های کاهش هزینه باربری استفاده از شرکت های اسباب کشی نزدیک به مبدا است. در محدوده جغرافیای نزدیک به محل یک شرکت باربری معتبر را انتخاب کتید تا صرفه جویی خوبی داشته باشید. در شهرهای بزرگی مثل تهران، فاصله کمتر مساوی با زمان کوتاه تر و ترافیک کمتر است.

هوم سرویز در همه مناطق شهر بهترین ها را برای اسباب کشی ارزان و راحت در اختیار دارد. در هر کجای تهران که زندگی می کنید می توانید با نصب اپلیکیشن هوم سرویز از خدمات حمل و نقل و جا به جایی آسان بهره مند شوید.  

انتخاب وسیله مناسب برای کاهش هزینه باربری

اگر تصمیم گرفته اید حمل اثاث منزل را خود بر عهده بگیرید، بهتر است کمی تامل کنید. در نگاه اول این کار بسیار مقرون به صرفه می نماید ولی برخی از مشکلات را نیز باید در نظر بگیرید. تهیه ماشین حمل لوازم،دشوار و مشمول پرداخت هزینه است. نوسان نرخ بنزین، اجاره خاور برای حمل بار و بسیاری از هزینه های ریز و درشت را به ناچار باید بپردازید.

هزینه های پیش بینی نشده زیادی در این مورد وجود دارد ولی با درخواست وسیله مناسب از شرکت باربری می توانید هزینه ها را کاهش داده و آرامش بیشتری داشته باشید.  برای کاهش هزینه باربری از وسیله مناسب استفاده کنید.

کرایه وانت بار ارزان تر است ولی وانت بار نمی تواند همه لوازم بزرگ و کوچک یک خانواده متوسط را در خود جای دهد. برخی از افراد برای صرفه جویی در هزینه باربری  و اسباب کشی، از وانت بار استفاده می کنند و کرایه ۳ یا ۴ بار مراجعه پی در پی وانت بار به محل را می پردازند. به نظر شما کاهش هزینه باربری با پرداخت هزینه تردد چند باره وانت بار امکان پذیر است؟

کاهش هزینه باربری با بسته بندی

اگر اثاث منزل را به درستی بسته بندی کنید، فضای کمتری را اشغال می کنند و در نتیجه هزینه باربری نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. هر چه بسته های کمتری داشته باشید، زمان اسباب کشی کمتر خواهد شد.

برای کاهش تعرفه باربری می توانید بسته بندی لوازم را از قبل انجام دهید. به این ترتیب آرامش بیشتری دارید و می توانید با دقت بسته بندی لوازم منزل را انجام دهید. برای بسته بندی به کارتن های کوچک و بزرگ بسیاری نیاز دارید.

از فروشگاه های لوازم خانگی و سوپر مارکت محل، کارتن های اضافی را خریداری کنید. برخی از این فروشگاه ها حاضرند بدون دریافت مبلغ، کارتن های خالی را در اختیارتان بگذارند برخی نیز با تخفیف بسیار مناسبی جعبه های خالی را به فروش می رسانند.

در نظر داشته باشید که هرگز برای کاهش هزینه باربری از کارتن های بی کیفیت و نازک استفاده نکنید. کارتن بسته بندی اثاث منزل باید ضخیم، محکم و استاندارد باشد.

بسته بندی لوازم منزل یک کار مهم است که باید با دقت انجام شود. سهل انگاری در این قضیه به بهای شکستن وسایل و آسیب احتمالی به لوازم خانه تمام می شود. هیچکس نمی خواهد برای صرفه جویی در اسباب کشی و کاهش هزینه باربری ، با شکستگی اثاثیه روبرو شود.

برای کاهش هزینه باربری از دوستان و فامیل کمک بگیرید. برخی از خانواده های جعبه های محکم بسته بندی را برای دفعات بعدی نگه می دارند. اگر دوستان یا اعضای خانواده به تازگی نقل مکان کرده اند، حتما کارتن های محکمی را هنوز در جایی نگهداری می کنند.

صندوق هاف جعبه ها و کارتون های حمل و نقل اثاث منزل را از دوستان خود با تخفیف خریداری کنید تا هزینه باربری و اسباب کشی را تا حد زیادی کاهش دهید. دور از ذهن نیست اگر برخی از اعضای خانواده، کارتن های خالی را به رایگان در اختیارتان بگذارند.

نقش دور انداختنی ها در هزینه باربری

اسباب کشی ارزان به معنی حمل لوازم کمتر است. با نگاهی به اطراف متوجه لوازم غیر ضروری و بلا استفاده زیادی می شوید که زمانی کاربرد داشتند. کالسکه قدیمی پسرتان، تخت خواب دوران کودکی دخترتان و بسیاری از لوازم منزل هستند که هنوز نو و قابل استفاده می باشند.

برای کاهش هزینه باربری و کمک به پرداخت هزینه های اسباب کشی می توانید این لوازم را به فروش برسانید. بسیاری از افراد وسایل قدیمی را با خود به منازل جدید می برند در حالی که هرگز از انها استفاده نخواهند کرد. شاید بتوانید با فروش این لوازم، بخش از هزینه های اسباب کشی را جبران کنید.

 این یک واقعیت است که اگر لوازم کمتری را با خود حمل کنید، هزینه باربری کمتری هم پرداخت خواهید کرد. حتی اگر نمی توانید لوازم دست دوم و اضافی را بفروشید، می توانید آنها را به موسسات خیریه هدیه دهید. به این ترتیب پولی دریافت نمی کنید ولی از پرداخت هزینه باربری برای لوازم بدون استفاده هم خلاص می شوید.

کاهش هزینه باربری در زمان مناسب

یکی از راه های صرفه جویی در نرخ باربری و هزینه باربری توجه به زمان اسباب کشی است. کثرت جا به جایی ها در فصل تابستان بسیار بیشتر است و اغلب خانواده ها تقاضای کارگر اسباب کشی برای روزهای تعطیل را دارند. اگر اجاره نشین هستید، اجاره نامه را به گونه ای تنظیم کنید تا در فصلی غیر از تابستان اسباب کشی کنید.

نرخ باربری اثاث منزل در مهرماه و فصل پاییز، کمتر از فصل تابستان است. بسیاری از شرکت های باربری برای تعطیلات و آخر هفته هزینه بیشتری دریافت می کنند. برای کاهش هزینه باربری و اسباب کشی ارزان ، در روزهای وسط هفته و یا فصلی غیر از تابستات اسباب کشی کنید.