اتوبار و باربری

اتوبار و باربری بارسلون : اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل اثاثیه اداری و منزل

اتوبار و باربری

اتوبار و باربری بارسلون : اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل اثاثیه اداری و منزل

هزینه باربری و اسباب کشی

همه شرکت های باربری معتبر دارای نرخ باربری و اسباب کشی مشخصی هستند که از قبل به مشتری اعلام می شود. هزینه حمل بار با توجه به خدماتی که از شرکت باربری دریافت می کنید متفاوت است. این خدمات شامل موارد بسیاری می شوند از جمله خدمات تاثیرگذار بر هزینه و تعرفه های باربری عبارتند از:

نوع ماشین برای حمل لوازم

 کامیون، کامیونت، وانت بار و هر وسیله نقلیه ای که برای اسباب کشی استفاده شود، هزینه به همراه دارد. نرخ باربری اثاث منزل با توجه به بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل سنجیده می شود.

بدیهی است هزینه باربری با وانت بار بسیار کمتر از نرخ باربری با کامیون است. برای کاهش هزینه باربری با توجه به حجم اثاث منزل از وسیله نقلیه مناسب استفاده کنید.

قیمت کارگر اسباب کشی

 نرخ کارگر اسباب کشی برای ۳ ساعت اولیه ثابت است و برای هر ساعت اضافی، مبلغ دستمزد افزایش پیدا می کند. کسانی که در طبقات بالای آپارتمان زندگی می کنند همیشه بهای بیشتری از طبقات پایین تر می پردازند و این به جهت حمل اثاث منزل در راه پله های بالاتر است.   

قیمت کارگر اسباب کشی برای حمل لوازم بسیار بزرگ در هر طبقه افزایش پیدا می کند و البته هزینه باربری و اسباب کشی برای حمل بار با بیش از ۱۰ متر پیاده روی هم مشمول پرداخت مبلغ اضافی است.

مسافت مبدا و مقصد

هزینه باربری و اسباب کشی با توجه به مسافت مکان قبلی و محل جدید محاسبه می شود. در واقع هر چه فاصله بین دو مکان طولانی تر باشد، زمان بیشتری برای رسیدن به محل دوم صرف می شود. در نظر داشته باشید که این زمان نیز در ساعات کار کارگر اسباب کشی حساب خواهد شد. به این ترتیب دوری راه، ترافیک و هر مشکل دیگری هزینه باربری را بیشتر خواهد کرد.

خدمات وابسته با اسباب کشی

 هزینه بسته بندی اثاث منزل، باز و بستن لوسترها و هر نوع خدمات اضافی می تواند هزینه باربری را بیشتر کند. اگر می خواهید شرکت باربری، بسته بندی اثاث منزل را نیز انجام دهد بهتر است از قبل هماهنگ کنید.

بسته بندی لوازم منزل مشمول پرداخت هزینه اضافی برای کارتن ها و جعبه های بسته بندی است و روی زمان اسباب کشی هم تاثیر می گذارد.