اتوبار و باربری

اتوبار و باربری بارسلون : اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل اثاثیه اداری و منزل

اتوبار و باربری

اتوبار و باربری بارسلون : اولین و معتبر ترین شرکت حمل و نقل اثاثیه اداری و منزل

نکاتی که در زمان اسباب کشی مهم اند

انتقال به خانه‌ی جدید برای شما هیجان‌ انگیز و در عین‌ حال سخت است. به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب‌کشی شما به‌ راحتی و بدون مشکل سپری شود. 

از شرکت‌های شناخته‌شده کمک بگیرید

جابجایی وسایل به خانه‌ی جدید توسط شرکت‌هایی که قابل‌اعتمادند اهمیت زیادی دارد. از آن‌ها بپرسید از چه وسیله‌ای برای جابجایی وسایل استفاده می‌کنند، ماشین آن‌ها چیست، چند نفر کارگر دارند و ... این کارها برای اطمینان از رسیدن تمام وسایل شما بدون نقص و آسیب به خانه‌ی جدید است. 


وسایلتان را تنها نگذارید

این یک نباید بزرگ است. حتی اگر از قابل‌اعتمادترین شرکت‌ها کارگر گرفته‌اید باید بازهم تمام مراحل کار را به دقت تحت نظر داشته باشید. هیچ‌وقت وسایل را بدون مراقب نگذارید، شما می‌دانید کدام وسایلتان نیاز به مراقبت بیشتری دارند. 


مواظب خانه‌ی خود باشید

همیشه در اسباب‌کشی می‌خواهید تندتر کارها را انجام دهید تا تمام شوند. شما بدون اینکه زیاد به خانه‌ی خود توجهی داشته باشید همه‌چیز را تند تند جابجا می‌کنید که این کار می‌تواند باعث آسیب به خانه شود. به گوشه‌ها دقت داشته و مراقب رنگ خانه باشید، مواظب باشید مبلمان و وسایل شما و دیوارهای خانه آسیبی نبینند. 

باربری در تهران

بارها و بارها چک کنید

همیشه حواستان جمع باشد، همه‌ی جزئیات را تحت نظر داشته باشید. لیستی از وسایل خود و تعداد جعبه‌ها تهیه کنید. با بردن هر وسیله به خانه در لیست خود جلوی آن یک تیک بزنید. در واقع بعد از رسیدن به مقصد باید تمام کارتن‌های خود را شمرده و تمام وسایل را چک کنید تا کامل و سالم باشند. 


روی بسته‌بندی نام وسایل را مشخص کنید


در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و حمام را جدا کنید. روی هر جعبه با جزئیات مشخص کنید چه چیزهایی داخل آن است. روی جعبه‌هایی که وسایل آن شکستنی هستند حتماً کلمه‌ی "شکستنی" را ذکر کنید. 


بر تمام مراحل نظارت وجود داشته باشد

سعی نکنید خودتان همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود نیز برای این کار کمک بگیرید. هر نفر در یک نقطه از مسیر بوده و بر کار نظارت داشته باشد. باید مطمئن شوید وسایل کامل داخل خانه‌ی شما می‌شوند. مراقب باشید کارگران وسایل سنگین را روی‌هم نگذارند و کارتن‌هایی که روی آن شکستنی نوشته‌اید را با احتیاط حمل کنند. 


قبل از اسباب‌کشی باید کارهای خانه تمام‌شده باشند


اگر کارهای خانه‌ی جدید هنوز تمام نشده است بهتر است اسباب‌کشی خود را کمی عقب بیندازید، زیرا کار در خانه زمانی که خودتان هم در آن ساکن هستید سخت است. حتی کارهای کوچک مانند طراحی یک دیوار یا نصب کابینت باید قبل از آمدن شما تمام شده باشد. در صورت امکان صبر کنید تا کارها تمام شوند، عجله نکنید. 


هر بار از یک قسمت خانه شروع کنید


همه‌ی جعبه‌ها را همزمان باز نکنید، هر بار از یک نقطه کار خود را شروع کنید. بهتر است از اتاق نشیمن که درب خانه به آن باز می‌شود کارتان را شروع کنید. سپس به‌نوبت سراغ اتاق‌های دیگر بروید. می‌توانید برای چیدن وسایل از دوستان خود نیز کمک بگیرید. بهتر است اتاق‌خواب را شما و همسرتان بچینید زیرا فضایی شخصی است و باید توسط خودتان به آن رسیدگی شود.